Sayfalar

6 Ocak 2016 Çarşamba

ÇINAR KÖFTE (KÜTAHYA)

İşim dolayısıyla Kütahya'da iken öğlen yemeği yenebilecek yer ararken eşrafın genelinin tavsiyesi ile Çınar Köfte'yi buldum.Çınar Köfte Kütahya'da yılların mekanı.. 
Güler yüzlü karşılama, iyi servis ile samimi ilgi dikkat çekici. Köfte baharatsız ve lezzetli. Köfte yanında yoğurtlu patlıcan köz ve çok lezzetli az acı sevenler için domates ve biber turşusu geliyor.
 

Bu lezzetlerden sonra finalde çok damakta ve akılda kalır oluyormuş...
Kütahya'da kabak tatlısı çok iyi yapılır. Burada ise müthiş.Nasıl mı? Adım adım gidelim bu lezzete..
Garsona ''full kabak'' deyin ve bekleyin..
Üzerine kaymak eklensin.Kütahya manda kaymağı olsun...
Bol ceviz ve bol tahin..Sonuç..
Bu lezzeti tatmak lazım.
Özellikle İşkembe çorbası, salata ve piyazı da beğeniliyormuş.
Ben denemedim.Bir dahaki sefere..
Tüm lezzetleri paket olarak almak mümkün.
Çınar Köfte merkezde.Çinili Vazo'ya çok yakın.
Ali Paşa mah. Lise cad. No:73   (0.274.2161130)




























































































































































































































Hiç yorum yok :

Yorum Gönder